POLJUBI ILI OSTAVI

image.jpeg

Rekli su da će vreme stati tri puta
kada se u meni rodiš
kada samnom budeš ljubav vodio
i kada me iz ljubavi budeš ubio!

Od tada moj osmeh je plač umrlih
Moj lik loša kopija unutrašnjeg nemira
Poljubi ili ostavi!
Branu sreće sam zatvorila
Tami se poklonila
I čekam na oštrici spokoja!

Ti možeš sve
Tvoje usne su grobnice
Kroz moje prolaze beduini.
Umreti se ne može bez uzdaha
A u tvoj sam, život sahranila.
Jedino još reč nije umrla!

Ljubav je optička varka nepažnje
Nastaje iz aritmije srca
A oprez je moje drugo ime
Zato isto kuca
I puca
U lančanom nizu pesmotoka
Kog crvi sumnje grizu.

Seme nade nije za nas
Mi nismo nemoćni
Nas su kroz sve tamnice proveli
Da bi preživeli udarce
I pisali iz krivog ugla
prave krvave bajke
za lepe i glupe snajke.

Šta je vezano telo naspram slobode misli?
Zove se ludilo
I ima rep
kojim se igraju dobronamernici
Dok je ćutanje okolovratno lutanje
Sa akcentom na Gutanje!

Ne pokušavaj me objasniti
Mogao bi se napiti i nikad otrezniti
A ja prestati živeti za dan
U kom ću srećna umreti!

Moje reči su ledeni bičevi za goniče snova
U mojim očima nema leka za bol.
Ja sam iz tvoje ruke ispala
Da bih te na sebe sećala!
Ja sam tvoje ništa u moje sve sipala
i sada pretim da eksplodiram.

Poljubi ili ostavi!
Ova pustinja veo ne skida
Grebi do dna
Možda te tamo čeka istina!

Ljiljana Vojnović

Postavi komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.